VÅRENS FINESTE EVENTYR

Minutes
Seconds

Bli med på entusiastsamling

Bli med oss for en uforglemmelig helg fylt med padleopplevelser, treff gamle kjente eller bli kjent med oss. Hvasser, kjent for sine vakre kystlinjer og har både eksponerte og beskyttede farvann, Stedet er det perfekte stedet for både Aktivitetsledere og andre entusiaster som har lyst å utvikle seg som padlere og mensker.

Dato: 31.5 kl 20:00 til 2.6 kl 17:00

Sted: Hvasser, Tjømme

Program:

• Fredag: Ankomst, innsjekk. Vi har hytte nummer 1, 5, og 6.
  • Lørdag: Dagen starter med padletur ut til egnet sted for øving (Strand nord på Sandø. Før lunch blir det fokus på tekniske ferdigheter. Etter lunch blir det Case øvelser i gruppe. Det blir lunch på Vestre Bustein. Vi skal innom ildverket.
  • Søndag: Byr på nok en mulighet for å utforske området. Vi deler oss i grupper padler til kløvningen og øver tekniske redninger i brott og hvit vann. Vi padler videre til Verdens ende og spiser is og tar lunch.
  • Vi avslutter på vannet ca kl 15:00

Hva du kan forvente:

• Lær av erfarne padlere og instruktører.
  • Utforsk skjærgården og opplev noen av de beste padlestedene i Norge.
  • Bli kjent med andre padleentusiaster i klubben
  • Delta i spennende workshops og aktiviteter.
  • Grilling og hyggelig atmosfære.

Påmelding via link her: spond Eller i appen

Kontakt oss: Vi svarer på spørsmål i chat på facebook og i spond appen.

Vi ser frem til å padle med deg i de vakre omgivelsene på Hvasser!

Hvor

Vi skal bo i hytter tilhørende Hvasser motell. Vi har også leid storstuen for samlinger gjennom helgen

Når

Fredag 31.5 kl 20:00 til søndag 2.6 kl 17:00

Transport

Vi kjører med egne biler og oppfordrer til samkjøring. Klubben stiller med båthenger. Vi legger opp til å dra samlet fra Naustet kl 17:00 på fredagen.

Via link til spond lenger opp på siden

Padlehuk på Ildverket